Een vraag over garantie of reparatie?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Tevens geldt voor bepaalde producten ook een fabrieksgarantie, deze garantie doet niet af aan de wettelijke garantie.

Is mijn reparatie gratis?

Als uw product binnen de garantieperiode door een fabricagefout kapot gaat, is de reparatie gratis. Bij een fabricagefout gaat je product bij normaal gebruik eerder kapot dan verwacht. Mocht het product in een uniek geval toch gebreken vertonen, dan valt dit onder de garantieregeling. Wij zullen u dan direct een ander artikel toezenden en alle gemaakte kosten voor onze eigen rekening nemen.

Reparatie bij gebruikersschade

Wanneer het defect door eigen schuld komt, heet dit gebruikersschade. Dit valt niet onder de fabrieksgarantie. We helpen u graag tot een passende oplossing te komen!

Hoe kan ik contact opnemen over mijn defecte product?

Lomed wilt graag dat u tevreden bent over onze producten. Wilt u een defect product aankaarten? Neem dan telefonisch contact met ons op

088 0 900 300